Sami Kasap - Koleksiyon 2008 FuLL Albüm - indirzip.tk |


Sami Kasap - Koleksiyon 2008 FuLL Albüm

Albüm İçeriği
CD 1 / Sami Kasap - Merhaba:
1. Merhaba
2. Yavrum Gurbet Ele Gittin
3. Çaldığım Bağlama
4. Bende Bilmem
5. Dağı Var Ovası Var
6. Akşam Olur Gün Batarken
7. Cemalim Gül Yüzün Solmuş
8. Nolaydım Nolaydım (Bombili)
9. Damla Damla Aktı Yaşım
10. Kalbimin Anahtarı
11. Sevdim İnandım Sana
CD 2 / O Güzel Gözlerine:
1. O Güzel Gözlerine
2. Mavi Melek Mor Düğme
3. Devasız Bir Derde Düştüm
4. Urfalıyım Ezelden
5. Sen Yoksun Diye
6. Diyarbakır Güzel Bağlar
7. Dello Dello Can
8. Ayağında Kundura
9. Altını Bozdurayım
10. Böylemi Yanar
11. Anam Turnam
12. Dün Kalbimi Kaybettim

0 Comments »

Leave a comment

Kahvehane !

Lost - Heroes

Nasıl indirilir ???

Dosyaları indiremiyormusunuz? Nasıl indirileceğinimi bilmiyorsunuz? Nasıl indirileceğini öğrenmek için tıklayın

Powered by Blogger. Theme: TheBuckmaker, Kredit online, Tyrol. Converted by Wordpress To Blogger for WP Blogger Themes