Ermeni Bestekarlar 2 - Armenian Composers 2 2008 FuLL Albüm - indirzip.tk |


Ermeni Bestekarlar 2 - Armenian Composers 2 2008 FuLL Albüm

Albüm İçeriği
01 - Bir Aşık-ı Dil-Hastayı Dilşad Edecek Yok
02 - Koklasam Saçlarını Bu Gece Ta Fecre Kadar
03 - Kimseye Etmem Ben Şikayet Ağlarım Ben Halime
04 - Hüsnü Güzel Nazik Beden
05 - Nasıl Nasıl Elden Gittin Ah
06 - Bensiz Ey Gül Gülşen-i Alemde Mey Nuş Eyleme
07 - Ben Esiri Aşıkınım Çoktan Beri Çeşmi Eda
08 - Seni Bir Şuh-i Cihan Derler İdi Gerçek İmiş
09 - Pek Muzdaribim Ey Gül-iter
10 - Müşkil Haldir Benim Halim
11 - Bilmem Ki Safa Neş’e Bu Ömrün Neresinde
12 - Muhayyerkürdi Peşrev
13 - Var Mı Hacet Söyleyim Ey Gül Tenim
14 - Cemalin Benziyor Aya Kara Kaşların Yaya
15 - Ağlamış Gülmüş Cefaya Dermadan Yanmış Gönül
16 - Unutmam Seni Ben Kalpte Sonsuz Acısın
17 - Hastayım Yaşıyorum Görünmez Hayalinle
18 - Bir Nazik Nevreste Fidan
19 - Ey Şehin Şah-ı Ferid-i Ruzigar
20 - Dinmiyor Gözyaşlarım Rahmi Maderden
 

0 Comments »

Leave a comment

Kahvehane !

Lost - Heroes

Nasıl indirilir ???

Dosyaları indiremiyormusunuz? Nasıl indirileceğinimi bilmiyorsunuz? Nasıl indirileceğini öğrenmek için tıklayın

Powered by Blogger. Theme: TheBuckmaker, Kredit online, Tyrol. Converted by Wordpress To Blogger for WP Blogger Themes