Rum Bestekarlar - Greek Composers 2008 FuLL Albüm - indirzip.tk |


Rum Bestekarlar - Greek Composers 2008 FuLL Albüm

Albüm İçeriği
01 - Hüseyni Peşrev
02 - Tal’atın Devri Kamerde Mihr-i Alem Tab eder
03 - Yetti Bunca İntirarın
04 - Alemde Zafer Bulayım Ben Şad Olayım
05 - Cihan Leylü Nehar Ağlar Benim İçin
06 - Mest Olup Etmiş Giribanım Küşade Tabe-naf
07 - Gel Ey Denizin Nazlı Kızı
08 - Şehnaz Sami Semai
09 - İltifatın Çok İnayettir Bana
10 - Gam-ı Hicranla Perişan Ne Karanlık Kaderim
11 - Bir Dil Olacak Ol Şeh-i Büsnün Divanesi
12 - Bizde Hasretle Bu Feryad Kalır Mı Bilmem
13 - Akşam Dönüşü Geçtim O Esrarlı Bağından
14 - Bu Dil Seni Pek Beğendi
15 - Kürdilihicazkar Peşrev
16 - Neş’eyle Geçen Ömrünü Eyvah Heder Ettim
17 - El Eldirmek Visali Yare Pek Güç
18 - Gidelim Göksu’ya Bir Alemi Ab Eyleyelim

0 Comments »

Leave a comment

Kahvehane !

Lost - Heroes

Nasıl indirilir ???

Dosyaları indiremiyormusunuz? Nasıl indirileceğinimi bilmiyorsunuz? Nasıl indirileceğini öğrenmek için tıklayın

Powered by Blogger. Theme: TheBuckmaker, Kredit online, Tyrol. Converted by Wordpress To Blogger for WP Blogger Themes