Rapidshare.com'dan Nasıl Dosya indirilir? (Resimli Anlatım) - indirzip.tk |


Rapidshare.com'dan Nasıl Dosya indirilir? (Resimli Anlatım)

Bu yazımızda rapidshare.com dan nasıl dosya indirilir? bunu resimli olarak anlatacağız.

Daha anlaşılır olsun diye adım adım olarak anlatıcam,

Başlıyorum anlatmaya;
ADIM 1
Öncelikle elimizde bi rapishare linki olmalı ( http://rapidshare.com/files/212477497/Lost_S05E04.part1.rar.html gibi)
 bunu adres çubuğa yazıyoruz ve karşımıza şöyle bir sayfa çıkıcak;

burdanda Free User'a tıklicaz ve karşımıza yeni sayfa açılacak.
ADIM 2
Çıkan yeni sayfada bir geri sayım çıkacak aşağıdaki gibi;
Burdada Geri Sayımın Bitmesini Beklicez.
ADIM 3

Geri sayım bittikten sonra şöyle bir sayfayla karşı karşıya kalıcaksınız;
Burdanda DOWNLOAD yazan yere tıklayıp indirmeye başlicaksınız.

İyi İndirmeler,

1 Comment »

Leave a comment

Kahvehane !

Lost - Heroes

Nasıl indirilir ???

Dosyaları indiremiyormusunuz? Nasıl indirileceğinimi bilmiyorsunuz? Nasıl indirileceğini öğrenmek için tıklayın

Powered by Blogger. Theme: TheBuckmaker, Kredit online, Tyrol. Converted by Wordpress To Blogger for WP Blogger Themes