Ermeni Bestekarlar 1 - Armenian Composers 1 2008 - indirzip.tk |


Ermeni Bestekarlar 1 - Armenian Composers 1 2008

Albüm İçeriği
01 - Kuyunda Figanımla Aceb Gulgule Yok Mu, Ey Turra-i Tarrar
02 - Bais-i Berbadım Oldu Can Yakıcı Gözlerin
03 - Aşık Oldum Gonca Güle
04 - Bir Görüşte Ey Peri Yandım Sana
05 - Hüseyni Aşiran Saz Semaisi
06 - Hoş Ola Bu Nev-Bahar Ey Gül Sana
07 - Eylesen De Çevri Yok Ey Meh Hata
08 - Geçen Gün Eyledin İkrar
09 - Bulunmaz Derdime Çare
10 - Kaldı Ateşler İçinde Yine Sevdalı Serim
11 - Görmek İster Daima Her Yerde Çeşmanım Seni
12 - Bu Akşam Gün Batarken Gel
13 - Bir Güzele Kul Oldum Ta Gönülden Vuruldum
14 - Gördüm Bugün O Güzeli
15 - Mestim Bu Gece Sende Bana Mest Olarak Gel
16 - Hakipayin Oldun Artık Üzme Bu Can-ü Teni
17 - Güller Açmış Bülbül Olmuş Bikarar
18 - Çeşm- Mesti Lütfedip Kısın Nigah
19 - Ehli Aşkın Dilinden Haberdar Olmıyan Bilmez
20 - Bağa Girdim Kamışa
21 - Bu Gönül Ne Gülde Gülşendedir

0 Comments »

Leave a comment

Kahvehane !

Lost - Heroes

Nasıl indirilir ???

Dosyaları indiremiyormusunuz? Nasıl indirileceğinimi bilmiyorsunuz? Nasıl indirileceğini öğrenmek için tıklayın

Powered by Blogger. Theme: TheBuckmaker, Kredit online, Tyrol. Converted by Wordpress To Blogger for WP Blogger Themes