Kadın Bestekarlar 1 - Women Composers 1 2008 FuLL Albüm - indirzip.tk |


Kadın Bestekarlar 1 - Women Composers 1 2008 FuLL Albüm

Albüm İçeriği
01 - Saba Peşrev
02 - Yek Be Yek Gerci Meramı Dil-i Takrir Ettim
03 - Tanbur Taksimi
04 - Ateş Gibi Bir Nehr Akıyordu
05 - Kemençe Taksimi
06 - Mehtabın Gölgeli İzleri
07 - Gül Açarken Bahçemde Hep Hayalin Gülümser Uzaktan Bana
08 - Gönül Ne İçin Ateşlere Yansın
09 - Altın Tasta Gül Kuruttum
10 - Sevgili İstanbul
11 - Camlarda DolaŞsak Yine Hülyalara Dalsak
12 - Akşam Oldu Hüzünlendim Ben Yine
13 - Gönül Şarkıları
14 - Kanun Taksimi
15 - Ne Sor Bana Ne Söylerim Kalbimdeki Hicranı
16 - Canım Canım Benim Canım

0 Comments »

Leave a comment

Kahvehane !

Lost - Heroes

Nasıl indirilir ???

Dosyaları indiremiyormusunuz? Nasıl indirileceğinimi bilmiyorsunuz? Nasıl indirileceğini öğrenmek için tıklayın

Powered by Blogger. Theme: TheBuckmaker, Kredit online, Tyrol. Converted by Wordpress To Blogger for WP Blogger Themes