Celal Yarıcı - Sustum / Haberin Var Mı? (2010 Full Albümü indir) - indirzip.tk |


Celal Yarıcı - Sustum / Haberin Var Mı? (2010 Full Albümü indir)



1. Haberin Var Mı?
Söz & Müzik: Hasan Hüseyin Demirel

2. Sustum
Söz & Müzik: Celal Yarıcı

3. Alışamadım
Söz & Müzik: Aşık Mazlumi

4. Al Allı Yar
Söz & Müzik: Kadir Demirel

5. Git Buralardan
Söz & Müzik: Celal Yarıcı

6. Sılada Sılasız Kaldım
Söz: Abdürrahim Karakoç Müzik: Aşık Emrah

7. Vur Vur Yarala Beni
Söz & Müzik: Necati Gül

8. Doya Doya
Söz: Kami Karakurt Müzik: Celal Yarıcı

9. Tahsilli
Söz & Müzik: Celal Yarıcı

10. El Kızı
Söz & Müzik: Aşık Garip Memo

11. Kar Yolla
Söz & Müzik: Anonim

12. Eller Mutlu Olsun
Söz & Müzik: Celal Yarıcı

13. Ulan Zeki
Söz & Müzik: Kıyas Doğukan

14. Çıt Le Le
Söz & Müzik: Heme haci

15. Ağlar Yakup
Söz & Müzik: Anonim



Download:

Upload da

0 Comments »

Leave a comment

Kahvehane !

Lost - Heroes

Nasıl indirilir ???

Dosyaları indiremiyormusunuz? Nasıl indirileceğinimi bilmiyorsunuz? Nasıl indirileceğini öğrenmek için tıklayın

Powered by Blogger. Theme: TheBuckmaker, Kredit online, Tyrol. Converted by Wordpress To Blogger for WP Blogger Themes