Tülay Maciran - Melek Yüzlüm [2009] Full Albüm - indirzip.tk |


Tülay Maciran - Melek Yüzlüm [2009] Full Albüm

Albüm içeriği
01. Tülay Maciran - Sacimin Akina Bakma & Düet Özcan Türe
02. Tülay Maciran - Melek Yüzlüm
03. Tülay Maciran - Anam
04. Tülay Maciran - Ya Benim Olursun
05. Tülay Maciran - Beni Beni
06. Tülay Maciran - Can Yoldasim
07. Tülay Maciran - Garip Basim Leyli Leyli
08. Tülay Maciran - Bilemezsin
09. Tülay Maciran - Bey Namus
10. Tülay Maciran - Gecemedim
11. Tülay Maciran - Seni Hayal Etmistim
12. Tülay Maciran - Halay Potpori & Susik ,Hele Gelin
DOWNLOAD

0 Comments »

Leave a comment

Kahvehane !

Lost - Heroes

Nasıl indirilir ???

Dosyaları indiremiyormusunuz? Nasıl indirileceğinimi bilmiyorsunuz? Nasıl indirileceğini öğrenmek için tıklayın

Powered by Blogger. Theme: TheBuckmaker, Kredit online, Tyrol. Converted by Wordpress To Blogger for WP Blogger Themes